Tuesday, March 2, 2010

Usability Testing

Assalamualaikum...

Setelah lama melupakan keje2 research and focus dgn mak yg tak berapa sihat.. akhirnya usability testing yg dirancang telah berjaya di jalan kan pd hari ini 2nd march 2010 bersama2 student undergrad yg amik embedded real time system.. anyway thanks to all yg sabar dgn sejuta kekurangan prototype tool kami yg agak memeningkn bg yg tak familiar dgn methodnya.. now result in my hand.. really takut nak baca feedback dia org.. questioannaire tu pn ntah la apa2 je.. apa pun keje2 analysis akan dilakukan mgg ni.. memandangkan mak tak brp betul2 sihat aku kene la balik kampung.. bukan bermaksud baik sgt pon.. dok sini pon bosan.. sb skang ni da tak dok lab.. memerap je dlm bilik.. so adalah lebih baik memerap kat umah senang sikit..

Anyway the analysis result akan di buat minggu ni or depan and memulakan penulisan chapter 6.. doakan kejayaan penulisan saya ye kawan.. dalm masa yg sama saya juge harus menulis 2 journal.. ignore je la journal tu dulu walapn 10 kali dr dayang tanyakan journal tu.. apa pn tujuan dan kebaikan jurnal tu aku tetap utamakan fokus aku.. nak siapkan semua chapter dulu danbaru writing jurnal.. bile da siap thesis nk suh aku tulis bukan 2 je.. insyallah 3 4 pn boleh selagi ada problem yg menjadi issue aku nk tulis...

apa pun jumpa next week.. jadikan hr ini yg terbaik supaya hr esok bukan penyesalan... sayang semua.. ye saya sayang semua.. :P

No comments:

Post a Comment