Saturday, March 13, 2010

Debaran itu terasa lagi

assalamualaikum

apakah lagi maksudnya ini.. aku terlalu rnsing kdg2 sehingga hilang rasional.. YA ALLAH.. beri lah hamba kesabaran.. akan aku selesaikan satu.. tp kemalasan itu menguasai.. dan kerunsingan itu datang.. bile runsing itu tak terkawal.. solutionnye tido tak hengat.. bile tido tak hingat.. keje2 semua tertangguh.. bile keje2 tertangguh makin tambah tekanan.. rasa bersalah yg teramat sgt.. bile rasa bersalah sb tido je keje.. baru mula buat keje.. tp idea tak dtg2 nak buat.. runsing balik.. dan rotate perkara yg sama berhari-hari... byknye pike sampai sakit kepala.. byknye tido sampai tak cergas badan.. otak apa lagi lembab la.. apa nk buat ni...

aaaaaaarrrrrrrrrrrggggggggggggggggg... rasa nak pecah jantung ni berdegup terlebih had...

bile nk abis belajar ni.. da penat menahan semuanya.. :(( YA ALLAH mudahkanlah.. sikit je agi ni.. idea meh la datang melayang ke minda ku ini.. agar cepat tangan ni mengetik papan kekunci.. agar dapat aku abiskn menulis thesis ni... tolong... aku da tak larat...

ampunkan aku ya allah.. cukuplah setakat ini utk sementara... berilah aku kelapangan jalan.. astagfiruallah... tentukan yg TERBAIK...

No comments:

Post a Comment