Thursday, March 11, 2010

wedding azie

ha.. lepas g maulid tu.. siap2 ke majlis persadingan azie.. tp tak sempat tgk dia sanding pn dia sanding awal.. aku ditemankan oleh shima and mimi.. anak2 sepupu aku.. tak dok kawan nk g.. nnt gambo aku upload ye..




















Gamba kenangan dgn azie.. my best friend for ever.. luv u azie..

sepatutnya ptang tu aku balik jb tp kemalasan dan plan baik esok pagi.. namun kemalasan masih beraja makanya aku balik selasa... krn kemalasan nk balik sempat jugak aku membuat karipap.. ni la pertama kali buat sendiri selalunya tolong2 mak je.. tak tahu nak kata sodap ke idok tp boleh la nk makan.. oleh krn mesin ntah mana letak dan cetak pn tak tahu mana dia pergi terpaksa lah buat scr manual.. kelim dgn tangan agak buruk la jugak rupe seni tgn aku tu.. hihihi...

tak disangka cik han , cik semah, kak niza n anak2 dtg.. actually cik han ni adik bongsu bapak dia dok KL.. mmg sgt2 jrg jumpa cik han n d famili.. namun klu ada kesempatan cik han balik mesti dia akan singgah semua adik beradik sekampung seramai 12 org.. meninggal da 3 org.. da tinggal la 9 org je adik beradik bapak.. so hidangla kuih karipap..

esoknya igt pagi2 nak balik.. da siap2 da.. barang semua da masuk kete.. tp mak minta tolong masakkan serunding aging and pulut utk anta umah org yg dia g berubat tu.. so cancel la nk balik pagi.. nak balik tghr mak minta tolong anta g umah org tu and nak g pantai katanya.. layan kan je la.. bukan selalu walaupn 10 kali mak kata tak pe mak pergi dgn bapak tp iye la mak kn... dia semua ckp tak pe atas kita lah utk memahami.. sblm balik mak ngadu makan tak sodap.. tu tandanya dia suh masak sblm balik.. makanya masak la sambal telur utk mak and masak nasi baru la aku dpt balik jam 7.05ptg.. dan seperti biasa mak mesti akan ckp da petang balik esok..

tp ... ooo tidak mak.. klu esok nampak gaye jadi lusa.. makanya gagahkan jua utk balik petang itu.. dan kini aku sudah disini menyiap segala keje yg tertangguh selama seminggu lebih... doakan semua agar aku cepat abis dan boleh balik terus ke umah... :)

ok sekian sahaja cerita aku kali ini.. wassalam

No comments:

Post a Comment