Monday, February 15, 2010

HIDUP TAK SELALUNYA INDAH...


Assaalamualaikum...

Realitynya kehidupan ini bermacam coraknya.. adakalanya gembira da adakalanya berduka.. baru je dengar sahabat kesayangan operation.. tak baik lagi pon dia.. moga ALLAH mudahkan urusan dia dan cepat sembuh..13hb hr tu mak pulak masuk hospital.. high blood preasure.. tekanan darahnya naik sampai tak boleh baca meter bacaan tu.. doktor klinik min tu sampai terkejut.. dan mak pn apa lagi dirujuk la ke hospital batu pahat.. mak cuma rasa susah nafas tp mmg tak sangka rupenya kesan dr tekanan darah yg trlalu tinggi menyebabkan jantung dia bengkak..

apa pn yg da tjadi aku masih mampu bersyukur mak masih ada.. aku sgt2 bersykur mak tak pengsan.. klu tak aku pn tak tahu apa jadi kat mak.. ALHAMDLILLAH ALLAH selamatkan mak dan masih memberi nikmat hidup didunia ni.. utk lihat aku berjaya.. INSYALLAH moga mak n bapak terus pjg umor dpt tgk aku nikah ada anak dan anak2 aku beso masuk U.. YA ALLAH pjgkn umor mak bapak aku...

mgkn keresahan dan kesayuan hati aku semenjak 2 menjak ini adalah petunjuk bhw mak nak sakit.. krn aku pernah rasa kesayuan dan keresahan itu masa mak nak sakit dulu... tp apa pon ALHAMDULILLAH.. mak da smakin baik.. dia pon da bosan dok spital.. sb mak tak sakit and rasa apa2.. mak kata apalah spital ni tak kasi dia balik.. baik masukkan org yg sakit teruk sb dia sihat suh dok spital.. jd dia lg tertekan and darah tinggi pn jd tak stabil.. huhuhu... kesian mak.. moga mak cepat sihat dan boleh balik esok...

trima kasih kwn2 yg pihatin.. aku tak berniat berkongsi duka aku kt sini... cuma sekadar peluah perasaan.. pas ni aku akan tulis yg happy2 je k.. tak baik jugakkn cerita yg sedih2.. mcm mengadu domba plak..

ok doakan semuanya selamat ye... mak i miss u so muh and luv u... muahhh...

No comments:

Post a Comment