Sunday, February 7, 2010

MALAYSIA TECHNOLOGY EXPO (MTE 10) DI PWTC 4-6 FEBRUARI 2010


Assalamualaikum..

Pada 3 feb hari tu kami telah bertolak dari UTM ke KL international hotel atas urusan menyertai pameran malaysia technology expo (MTE 10) di PWTC. Ini adalah rentetan kemnangan kami sewaktu pameran INATEX 09.Rombongan kami terdiri daripada dr dayang as a ketua projek, aku sendiri, zul dan mahmood as a software developer dan juge dokumentation preparation, dan juge aidil dan aizat as a engineer yg buat wheelchair (undergrad student from FKE). Kami bertolak dgn 2 kereta pd jam 11.30 pagi.. diikuti aizat and aidil yg agak lewat sb dia org ada exam jam 2 ptg..fuhhh.. jnuhnya wat ayat skema.. ahahaha..

as usual aku kene drive gak ke KL tu.. ermmm.. takut gak tp nak buat cam ne da keje.. kne drive gak and co-drive adalah dr dayag.. dgn aku yg tak tahu jalan pakai redah je akhir aku dan zul telah sesat.. seronoknya sesat jauh plak tu sampai ke ampang.. :)) lawak gile.. oleh krn zul yg di follow telah membawa kmi sesat jauh kami decide utk cari jalan sendiri.. dr lebuhraya ampang kami exit ke jalan tunjavascript:void(0) razak selatan and keluar ke UTM kl.. dr UTM kl aku U turn balik ke jalan raja muuda laut.. tu pn setelah tanya pak guard kat UTM KL.. huhuhu... rupanya tak de lah susah sgt nak g hotel tu.. dr jalan tun razak tu amik susur kiri keluar ke jalan semarak and amik ke kiri terus jumpa jalan raja muda.. adeh... tak ke sengal sesat sampai ampang... :))

ok dr hotel kami park je kete diam2 kami naik bus UTM.. selamat sikit.. ihihihi.. kalau suh aku drive confirm aku sesat sampai tak jumpa jalan... pening tgk jalan kat KL tu.. huhuhu...

ok setelah susah payah dgn semua nya.. akhir nya kami dapat gold medal agi.. yippi... ALHAMDULILLAH segala puji bg ALLAH yg memberi rahmat... berbloi2 usaha dan susah payah kami..ALHAMDULILLAH.. pas ni INSYALLAh kami akan pergi ke pameran peringkat antarabangsa.. mengikut dr dyg kat geneva tp tak tahu kat mana.. tp dengar2 utm tak de budget mgkn hanya akan menghantar ke sekitar2 mlaysia sahaja seperti singapora, thailand, indon or korea.. tp tak sure which one.. tu semua dlm bulan 10.. mgkn aku da tak terlibat.. ye la maklumla masa aku di mana pn aku tak tahu.. apa pn aku doakan generasi2 pelapis juge memperolhi kejayaan seperti kami malah lebih dr itu.. insyallah.. nnt aku uploadkan gambo ye sb gambo masih pada aidil.. minta2 kami dpt celebrate kejyaan kami kat mama cop papa grill.. nymmy... ngeh3...

No comments:

Post a Comment