Wednesday, February 10, 2010

Sayunya rasa hati

assalamualaikum semua..

bbrp hari ni terasa sayunya hati.. hanya mampu menangis dlm hati.. moga ALLAH memberi aku kesabaran dlm menempuh semuanya.. SABAR itu indah kan.. pilihlah utk SABAR agar ada kebaikkan di dalamnya.. tak baik mengeluhkan.. menangis lah hati.. moga lega rasa hati.. tersedu2 menahan tangis.. SABAR lah hati.. semuanya akan berakhir dgn baik.. SABAR itu bukan kebodohan tapi kekuatan.. SABAR lah wahai hati.. SABAR lah banyak2..

iye.. mmg bukan senang utk merealisasikan apa yg di pegang.. apa yg diiginkan.. apa yg dimahukan.. mmg bukan senang utk tetap yakin dgn apa yg di yakini.. beginilah rasanya aku terima sebagai satu nikmat dan anugerah perasaan terhadap diri aku.. aku belajar utk mengawal semua rasa itu.. SABAR lah wahai hati.. ALLAHUAKBAR.. kembali kpd yg memberi rasa... ALLAH maha besar..

astagfiruallah..
astagfiruallah..
astagfiruallah..
astagfiruallah..

Ya ALLAH limpahi aku dgn kasih sayang mu.. jadikan air mata ini sebagai pelega segala rasa.. jadikan air mata ini sebagai pelembut jiwa.. bukan air mata yg sia2.. yg mendatangkan kemurkaanMU YA ALLAH.. ampunkan aku YA ALLAH.. ampunkan aku.. ampunkan aku..

astagfiruallah..
astagfiruallah..
astagfiruallah..
astagfiruallah..
astagfiruallah..
astagfiruallah..
astagfiruallah..
astagfiruallah..
astagfiruallah..
astagfiruallah..
astagfiruallah..
astagfiruallah..

Rahmatilah hidup hamba.. amin..

2 comments:

  1. suzi..nape sejak 3 4 menjak ni...mcm kurang ok...klu menangis bole meredakan masalah tu..menangis la...sabar tu memang susah nk buat..tapi bila kita dah rasa..hanya kita tahu indah nya sabar itu...sabar ya sahabat ku...

    ReplyDelete
  2. thanks kak yot.. biasalah kak.. hidup x selamanya indah.. ada ms diuji sbg tanda 1 peringatn.. INSYALLAH.. semuanya akn baik2.. akak doakn ye..

    ReplyDelete