Monday, June 18, 2012

DOA KU DI KEHENINGAN PAGI


Di keheningan pagi:


YA ALLAH aku berlindung dari sifat2 keji yang mematikan JIWA..

YA ALLAH aku berlindung dari perilaku buruk yang merosakkan MINDA..

YA ALLAH aku berlindung dari pemandangan negatif yg melemahkan penglihatan MATA HATI...

YA ALLAH aku berlindung dari melakukan perkara sia2 yang merugikan USIA..

YA ALLAH aku berlindung dari fitnah yang memutuskan SILATURAHIM..

YA ALLAH berilah ak...u bimbingn untuk menjadi org yang LEBIH BAIK

Dan sentiasa berusaha memperbaiki diri, akhlak, perilaku, amalan soleh, tutur bicara, pergaulan dan sebagainya..

Jgn biarkan aku lalai dgn kehidupan..

Yang lebih mengikut nafsu dan hati yg tidak bersih..

Jgn biarkan aku lalai YA ALLAH..

Jgn biarkan aku lalai YA ALLAH..

Jgn biarkan aku lalai YA ALLAH..

Yang aku perlu adalah kasih dan cinta MU YA ALLAH..

Yang aku perlu adalah bantuan MU YA ALLAH..



Yang aku perlu adalah belas ehsan MU YALLAH..

Cukup bagi ku ENGKAU tempat aku BERSANDAR..

Mudahkan segala urusan hidupku di dunia dan diakhirat..

Ampunka dosa2 ku.. dosa ibu bapa ku.. dosa2 muslimin dan muslimat..

Agar hidup dan mati kami keranaMU..

No comments:

Post a Comment