Friday, April 23, 2010

Azie belanja KFC

Assalamualaikum...

hari byk cerita...

1. hr ni dr pagi cari dr dayang tak jumpa.. rupanya dia tgg call aku.. aku da tak buleh call da skang ni.. hukhukhuk... cari punya cari... dr pagi terjumpa orang lain pulak.. uwwaaa... really sengal... await la hari ni aku jumpa dia.. punya la menyorok akhirnya aku yg tunjuk muka.. haisss.... tp tak pe lah... :P

2. aku tak buleh nk anta lagi thesis.. ada sikit lagi correction.. tp tak de lah kritikal sgt.. yg biasa2 jek.. maka akan aku hantar hr rabu sb dr dyg balik sini selasa mlm dan aku pn ada interview hr selasa ni.. so singgahla kejap ke sini utk anta.. apa pn masih boleh memanjat sejuta kesyukuran kehadrat ilahi...

3. hari ni azie belanja KFC.. murah rezeki aku hari ni.. thanks azie.. tp takut jugak nnt ad org yg menyampah dan azie jugak yg kene.. kesian azie.. sb pas ni aku da tak de.. moga dia jumpa kawan yg baik2 sbg kawan dia..

ok esok aku akan balik kampung.. hari nak pulangkan kunci asrama..

jumpa lagi nnt.. salam.. luv u all..

2 comments:

  1. thesis blom abih lagi ek...

    amik award kat blog akak ya

    ReplyDelete
  2. abis da.. hr rabu ni anta insyallah.. tunggu VIVA.. external examiner kita dekan FTMM UTHM.. uwwaaa... mendebarkan.. dikabarkan orgnye tersangat la cerewet tp baik.. doa2 kan ye kak moga mudah urusan..

    ReplyDelete