Thursday, April 22, 2010

ALHAMDULILLAH hari ni Jumaat 23 aplil jam 1.33

assalamualaikum..

fuh... alhamdulillah... hari ini dalam sejarah setelah menunggu 2 tahun 4 bulan akhirnya impian aku hampir jadi kenyataan.. tapi masih lagi ada sebahagian ye.. hari ni aku da siapkan thesis utk di hantar ke PPS. bersyukur sangat2.. dgn penuh harapan esok aku dapat menghantarnya tanpa sebarang halangan terutamanya correction... letih da wat correction.. hukhukhuk.. menunggu kebarangkalian ada correction utk chapter 6 dan 7.. harap2 tak banyak dan boleh anta esok... tapi tanpa kata nk diluah.. rasa lega dan fuh.... sambil tarik nafas dalam2 dan hembus laju... teima kasih kpd semua yg terlibt terutamanya mak and bapak.. sayang sgt2 kat mak and bapak... tak sabar tgg hari esok.. ;)

oleh krn kesibukan hr ni aku tak sempat nak jamah makanan... ops lupa.. yana ada bg roti.. tu je la aku makan hr ni tanpa minum setitik air pn hari ni.. isk isk isk... kesiannya... tu pn si aidil yg bersimpati menyuruh yana g beli makanan.. tq yana and aidil..

hohohoho... dlam masa yg sama juge aku harus memikirkan preparation interview keje kat hari selasa ni sebagai analyst programmer.. aku rasa mcm tak layak je.. aku bukan reti sgt programming ni.. tp hentam je la labu.. mana tahu tu rezeki aku kan... dr menganggur kt umah... doakan yek moga aku cepat2 dapat keje.. nnt boleh belanja korg.. cewah.. mcm baik hati la sgt kan.. :) tp seperti biasa aku kene soal siasat dgn mak aku pasal keje ni... soalan aku yg pertama bile mak aku tanya mcm2 adalah.. mak keje kat pasir gudang je.. takkan mak tak kasik keje kot... hihihihi... tahu benar aku dgn mak aku tu.. klu buleh dia suh keje yg dok kt umah.. gaji kecik pn dia tak heran asalkan duduk umah.. JB ni pn da kira jauh bg dia.. jgn la nk mimpi mohon keje kat KL.. nmpk gaye idup katKL tak tenang la den.. mak mak... tp tak pe..sb mak kata mak sayang saya sb tu dia tak bagi keje jauh2.. :(( (teringat peristiwa pemberontakan suatu ketika dulu)... i luv u too mak.. muah.. muah... muah...

arrrggghhh... da tak sabar nak balik.. nak balik.. nak balik... mak and bapak waiting for me k... miss both of u so much and much and much more... abaikn grammer ye.. :) suka2 ati je aku ni mengporakperandakan bahasa org..

errmm tetiba teringat exam PTD hr tu.. ada ke masuk esei english facebook.. tak de idea nk buat.. nak hentam lebih2 kang nnt kata tak menyokong PM... last2 tulis ntah apa2 merapu... tak tahu la dapat ke idok.. tarikh keputusannya lupa da bila.. surat pn kat umah.. nnt la check.. ada rezeki dapat lah.. tak de goyang kaki la kat umah... :)

ok la nak balik tido setelah penat seharian dok kat lab ni sampai punggung pn rasa kebas... dr td tak bangun2 and tak kemana2... dgn pinggang2 pn da sakit.. adeh.. time to rest... zzzzZZZzzz..
selamat mlm+ pagi semua.. :)

No comments:

Post a Comment