Sunday, July 19, 2009

Today is my besday..

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Alhamdulillah aku masih dipanjang usia..hr ni meningkat sudah usia aku 27 tahun pg td jam 7.45am..seiring dgn pergerakan usia pelbagai cabaran idup suka duka aku lalui..semuanya mematangkan aku untuk jadi lebih baik..kalau tahun 2007 besday aku adalah tarikh besday yg cantik 20.07.2007 dan hr ni juga ada keistimewaannya yg tersendiri...tarikh lahir aku jatuh pd hr israk mikraj...sempena hari lahir aku ni aku berpuasa mengharapkan moga aku mendapat keberkatan dlm usia..pertolongan dlm kesusaha..ditunjuki jalan dlm kebuntuan..tidak dibiarkan lalai dalam kesesatan..diampuni dosa2 silam..dilimpahi kasih sayang dlm setiap langkah perjalanan..Ya ALLAH berkati hidupku..izinkan hidup ku dan mati ku keranaMU..layakkan aku jadi hambaMU..hamba bemohon agar usia ini penuh keberkatan untuk aku habiskan dgn melaksanakan tggjwb ku sperti yg aku janji kn ketika KAU tiupkan roh keatas jasadku..aku ingin kembali setelah selesai semuanya dan terimalah aku nanti dalam keadaan yg baik dan tertunas segala tggjwb ku..Ya Allah aku bahagia KAU jadi kekasihku..KAU jadi temanku...aku berharap agar hidup dan matiku hanya untukMU...ameennn....

Kepada semua yg memberi ucapan hari lahir dan mendokan aku...diucapkan jutaan terima kasih..moga doa2 kalian termakbul...ameennn...

No comments:

Post a Comment