Friday, July 3, 2009

Panda An


Assalamualaikum dan salam sejahtera..

hari ni nk cerita pasai panda an..aku kait panda utk an..mlm td aku tak tido dok kait panda an..sampai kul 3.30 pagi..actually bukan la sb nak kait panda tu tp sb aku mmg tak tido mlm..maklum la kelawar kan...hehehe..ni aku bg tgk panda tu..comel tak? boleh la..yg penting aku kait dgn hati yg ikhlas dan bersyukur punya sahabat sepertinya..maaf an yg pertama kali buat akak da bg necmettin dan ni yg second..may be yg second much better dr yg 1st tp yg 1st adalah langkah pertama yg sepatutnya aku simpan tp tak pe la...da rezeki necmettin...
sambil mengait sebenarnya perut aku lapar sgt...yg teramat sgt sb 2 hr aku tak makan..minum pn secawan ja...aku mmg betul2 tak lalu mkn and terlupa nak mkn...mgkn hati aku bercelaru..tp ALLAH maha mengatahui dan moga ini jalan yg terbaik buat aku dan org sekeliling aku..andai ini kesilpan aku ampun kn aku YA ALLAH dan maafkan aku wahai kawan...moga kita semua jadi insan yg kaya hati...amin...
An terimalah pemberian ikhlas ni..by next week aku akan pos semua untk an and iza sekali..sory la lambat yea.... :)

No comments:

Post a Comment