Thursday, July 2, 2009

Imbasan bulan jun

Pertamanya: Majlis kawen dd

Aduhai la...aku tersalah tarikh majlis kawen dd yg belah yus..sesungguhnya aku mmg berong dan agak bengong..mungkin sb bz aku jadi lupa byk benda..kak lina, wanna, yah and an temankan aku pegi..
nasib baik depa ada nak temankan kalau tak tak de yg simpati pn nak temankan..masing2 sibuk dgn hal sendiri...ye lakan teman tertawa byk bersua..teman menangis susah nak tak de pn..
dek krn da sampai umah mak mertua dia aku pn terus kan je la niat.hadiah aku da bg kat mak mertua dia..hehehe..dan sepanjang minggu tu aku realy2 blurrr...

sikit gambo masa hr tu..krn da bersalah aku belanja depa semua g mkn kat kenny roges.. :D








Keduanya: Yah da berenti keje

Sedihnya la yah nak berenti keje..26 jun hr tu dia last as a ARO dgn pn noraini..yah ni gile2 tp baik hati...and ALHAMDULILLAh sgt2 Yah murah rezeki terus dpt keje. Tak sure jadi apa tp kat sekolah. Jadi fasilitator IT kat sekolah kot...kontak 1 setengah..kami celebrate yah kat Domino's bukit indah..






Yang ketiganya: 22/6/2009
Sapa yg tulis agak2...laki ke pompuan?hahaha...rahsia...and i pray for u may ur dream will come true and allah give u the best even i dont know what ur dream.. :D

Keempat pulak: Polish skill mengait

Mmg gile lama da tak mengait...sib baik rumet baru ni farha tere mengait.tgk dia mengait mmg seronok.so aku on amik kesempatan belajar ilmu2 keperempuanan dr farha..farha harap2 farha halalkan ye...1st time aku kait bekas telur bentuk ayam kaler kuning putih and 2nd pn sama tp kaler puteh and pink. yg ni nak bg kat an masa an dtg tp dia terlupa nak amik.nnt aku pos kan la.. pas da pandai aku buat panda, buat kasut dll...seronok..YA ALLAH aku mohonkan ketenangan dan kebahagian dlm hidup ku...


ok tu je kot yg ada pd june setelah di summarykan... :))

2 comments:

  1. ala..ada x cth mcmn nak ngait bekas telur tu...harap blh emelkan pd sy...feeza_2111@yahoo.com

    ReplyDelete
  2. sorry ummu.. baru je bukak comment ni.. contoh cam ne ye.. saya tak de plan dia ka.. pakai buat je.. ok nnt saya fowardkan gambo kt email awak ye..

    ReplyDelete