Sunday, July 5, 2009

Air Papan

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua...

weekend lepas aku and kengkawan g picnin ke air papan..lokasi adalah dirancang semasa kami berkumpul nak bertolak..hahaha...suka ati je..tak pe lah janji semua happy..aku terpaksa naik VIVA abg aku sb dia nk pakai kete saga aku..sedih tp ok la...aku sersama hana (turun dr puchong), yah (turun dr simpang) dan juga dura...and lagi 1 kete lagi wan, faiz, shah and taufik..alhamdulillah perjalanan kami selamat dan kami semua happy...tp malangnye buat aku dan hana baju kotor kami tertinggal kat sana...ermmmmgkn lain kali kami dtg lagi...tp mmg happy...terima kasih kpd hana yg sanggup turun jb dan juga yah walaupn yah baru balik kursus dan berkejar2 turun dr sempang...dan dura juga krn sanggup abaikan plan ujung minggu dia and yah..tq korg semua..aku rasa seperti dihargai... jadilah kawan seprti mereka bukan kawan hanya sekadar kawan yg tak pernah berkorban..terima kasih jua to faiz and wan yg plan semuanya ni dan shah dan taufik juga yg memeriahkan suasana...aku sayang korg semua...lain kali ade kesempatan kita boleh p lagi...farha nnt insyallah ada kesmpatan kita g air terjun pulak...ok da...pica time..tp ada masalah nak upload gambo..may be lain kali aku upload kan k...















No comments:

Post a Comment