Wednesday, December 16, 2009

workshop SEPOW and conference APSEC '09

Assalamualaikum..

lama gile tak post apa2 kat sini.. last story tentang workshop SEPOW kat USM dan APSEC kat bay view beach resort.. dan sekali dgn pernikahan sue..

sblm workshop and conference started aku sempat g umah sue sempana hr nikah dia.. errmm... nice couple mcm pinang dibelah dua.. sama cantik sama padan..


ni antara gambo aku dgn pengantin lepas nikah.. marah mak aku semasa aku g pakai baju buruk ni.. tp aku suka sb baju ni tebai tak yah susah2 pkai baju panas dok dlm bus.. :D












Present paper kat SEPOW tp depa tak paham.. mcm mn nak paham sb hasil tu hanya sebahagian tp byk lagi yg berkaitan sblm nak [aham yg itu.. tak pe la.. prof diez herrera dr RIT us and prof chong kot dr USM yag evaluate aku.. apa pn can say ALHAMDULILLAH

tp yg palin best tour g penang ni adalah jumpa an.. yg lain2 aku tak interest pon.. jahat and sgt2 jahat..

pica time...

wif pengarah muzium USM




















kat depan muzium USM wif azie















pagoda at temple kat penang apa nama temple ni ntah lupa..
















ni kat muzium penang wif prof dr stanjazaback.. kalau betui la eja dia.. and dr dayang and dr shahida berseta azie and zul..















ni pn sama kat muzium wif cucu cicit patung ni.. hahahaha...






okey tu je lah... gambo yg ada.. 31nov-4dis2009..

2 comments:

  1. suzi..tak kan gi umah org nikah jer....awak bila lg...jgn lupa akak tau...

    ReplyDelete
  2. hikhikhik.. ntah la kak bile kita pn tgh tgg kak.. insyallah ada jodoh saya jemput akak..

    ReplyDelete