Wednesday, December 16, 2009

set baby to nazeema

Assalamualaikum..

Tahniah to nazeema wif her baby born.. dapat baby boy.. seperti yg dijanji aku nak kaitkan sepasang kasut utk dia.. ada cari2 pattern baru utk kasut baby tp aku terminat dgn sarung tangan baby yg aku tgk dr blog kak fiza.. dpt la idea nak buat set utk nazeema.. aku guna masa utk stokin dlm 3 jam dan kasut baby dlm 4jam gak.. yg paling lama adalh buat sebelah je sb nak dapatkan nice pattern. aku cuba pattern baru yg tak de plan.. buat ikut try and error je.. yg sebelah bila da ada pattern tak lama sgt.. okey la malas membebel byk2 nnt kita tgk pic and please komen utk saya buat ia jadi lebih baik.. ada permintaan utk membeli dan ada kwn baik yg majuk sb aku tak bg dia.. hihihi.. buat masa ni aku tak jual buat sekadar hobby bg kwn2.. bg cik sal ko datang le jb insyallah aku sempatkan kait sesuatu utk ko..




3 comments:

  1. suzi...cantik²..mana anak akak punya...heheheh...makin kemas suzi buat

    ReplyDelete
  2. suzi..cantik bangett...buatkan anak ku yang dalam perut ni satu...hehehehe

    ReplyDelete
  3. to kak yot: practice make perfect kak.. alhamdulillah day by day saya proof skill.. akak da tere kita segan nak bg akak.. :d

    to kak ema: eh akak pregnant agi ke? baby yg keberapa ni kak? bile akak nk bersalin? insyallah nnt ada kesempatan kita kaitkan yek..

    ReplyDelete