Wednesday, August 12, 2009

kasut baby hazim

assalamualaikum dan salam sejahtera..

da agak lama aku tak postknapa2 kan..target aku da achieve 1 iaitu kait kasut baby hazim..pas ni kene kait cendawan adik utk dia punya cinvo..huhuhu..aku tak dapat p la konvo dia sb tak muat kete..sedey...balik semula cerita asal..weekend hr tu adalah weekend yg mengemokkan sb asyik mkn and masak and basuh pinggan..mcm apa je..basuh baju pn malas..2 mgg la aku tak basuh baju..manyak nye... :P oleh krn busan aku kaitkan akasut baby hazim 2 pasang..actually hr sabtu jga atest student dr rad..sib baik depa ni baik2..senang hati..ok malas nk ckp byk aku poskan gambo kasut baby hazim..baby hazim ni anak kwn 1 lab actually dia ni lecterur la..puan shahliza..

2 comments:

  1. suzi ajar akak...ajar akak...nk buat..tak terbuat...bila nk jumpa nie..heheheheh

    ReplyDelete
  2. boleh kak..nanti kita ajar..dr dayang pn tere mengaitkan..

    ReplyDelete