Tuesday, August 4, 2009

Imbasan July

Assalamualaikum...

da masuk bulan ogos rupanyakan..masa tu terlalu pants berlalu dan tanpa sedar apa yg telah kita buat sepanjangnya...kdg2 tak de apa2 yg kita sumbang kn bukan nak hebat sgt sumbag utk negara tp diri sendiri pn tak de... bila da masuk bulan baru pasti ada sahja buln2 sebelumnya aku tak de masa nk update blog ni..so imbau balik bulan julai apa da jadi..

20 july 2009

tarikh ni tarikh keramat buat aku...sb tarikh adalah hari israk mikraj dan at d same time besday aku..besday yg ke 27..moga ada keberkatan didalam peningkatan usia moga hayat ini bukan hayat yg sia2..ha..mesti ramai yg tahu kan ni besday aku yg ke...??? 27 la...tak yah rahsia2..terima kenyataan usia makin bertambah dan tua tu semakin dekat..( :)) ha sedar diri pon)..

Anyway thanks to all yg wish and bg adiah..murah rezeki thn ni..murah rezeki dr ucapan ke adiah..tq..dan terharu sgt dgn faiz and wan yg celebrate besday aku susah2...

ni aku post kan gambo adiah2 yg dia org bg:















Piglet tu an bg; frame tu munirah bg anak SV aku (dr dayang), yg kaler pink gantung2 tu kak lina bg, jam tu puan shahliza bg, katak ijau and hati pink tu farha kaitkan.. poem yg diukir kat kaca tu wan, faiz and af bg, dlm balang ada bear pink tu wanna bg, keychain redang tu dura bg.ada bear pink gak besau lini bg (tp bear tu atas alasan laib bukan besday..hihihi) dan klip aquaria azie bg ( tak de dlm pic). Anyway thanks to all..


27 July 09

Ada rahsia didalamnya untuk tarikh ni...moga semuanya dimudahkan urusan dan ada rezeki aku bersyukur dan ada cabaran yg besar didalamnya dan andai bukan rezeki mgkn aku tak cukup kuat utk hadapi cabaran yg bakal tiba dan insyallah ALLAH akan memberi yg lain yg lebih baik baik..aminnn....


31 July 2009

Kaitkan octopus biru tok kak lina..kak lina nak berenti da...sedey kan..nnt aku tak de tempat nak ngadu..tp apa pn aku doakan moga dia berjaya dan happy dgn keje baru..gomen tu..apa pn stp perkara yg baik perlukan pengorbanan.. :D















ni la octopus biru tu..cute tak? ni da ready nak dimasukkan kotak and bg kak lina



Untuk sambut perpisahan kita org celebrate kat nando's JJ bukit Indah dan seperti biasa wanna la paling rajin nak drive..thanks wanna..pas ni kita je la ada dgn dura.. :( ni skit pic kita org:

ni gambo gedik aku
















dgn kak lina and wanna @t nandpo's jj bukit indah..










ok untuk sementara ni itu je la yg igt utk bulan july yg lepas...errrmmm..semua lepas da kan..dan masa takkan kembali dan ia terus berlalu dan dijadikan kenangan indah dlm idup...

No comments:

Post a Comment