Tuesday, August 4, 2009

Kait lebah utk yah

Salam..

post hr ni aku kaitkan bee utk yah..da siap da..cuma kaki tak buat lagi tp tak tahu la nak buat ke tak..tak buat pon cam da okey...gambo aku amik kat handphone je so tak leh transfer..esok la aku bawak kamera nnt aku post kan kemudian gambo...tak de la lawa sgt tp boleh la untuk suka2...





















next target adalah:
1. scarf pink utk nurul tihani anak buah
2. 2 pasang kasut untuk iman and hazim
3. arnab utk lini
4. cendawan utk konvo adik
pas tu berenti utk preparation raya..buat apa yg patut utk raya...
lepas tu baru nak start buat utk dura and wanna and kasut baby fizah...
kalau sempat aku nk kasi kat 2 utk anak dr rad and 2 utk anak dr dayang...
da cukup tu pn belum tentu sempat...apa pon aku try bg sebelum aku abis belajar utk org yg aku senaraikan kat atas..moga aku ada masa utk itu...apa yg tak tersenarai adalah diluar dr bidang kuasa aku utk memberinya..
ok pas tu aku da tak de sapa nak kasi dan aku boleh rehat dr mengait...dan aku perlu belajar perkara lain plak..ngeh3..

No comments:

Post a Comment