Saturday, January 2, 2010

tahun da bertukar 2010

Assalamualaikum..

hr ni tak balik kg.. baru lepas meeting walaupn hr ni hr sabtu.. persiapan utk pameran bulan depan.. hopefully aku tak yah p.. 3 hari tu lama.. malas nk g. penat ja lebih. nnt nk recover penat da brp lama.. bile keje aku nk siap cam ni..

nak buat keje malas.. hr ni aku masak mushrum and traditional spegeti.. ermm. rasa dia cam tu la.. beli yg segera punya panaskan jek.. sapa2 pn boleh masak.. pagi2 da bangun.. nak masak.. tp bst la sb shiro, mira and aisa mkn sungguh2.. best2..

aku moody ke hr ni??? konpius jap.. isk pelik la.. aku rasa cam biasa jek.. gasak la nk interprate aku cam ne. decision aku ujung tahun hr tu telah membuatkan demand semakin tinggi.. dr sekali ke 2 kali dan mungkin pas ni hari2.. tensen gak.. cabaran masih terbentang luas dihadapan.. mencari sedikit keyakinan. errmmm.... kadang2 rasa da tak larat diduga.. tp ni la idup.. stp hr adalah cabaran yg harus ditempuh dgn hati yg rela...

Hanya ALLAH tempat bergantung dan bersandar..

2 comments:

  1. sabar...itulah pengalaman, satu hari nanti kita akan ingat peristiwa tu semula, dan kita tau....kita kuat sebenarnya....insya'allah....moga semua dipermudahkan - NYA..aminnn

    ReplyDelete
  2. tq kak yot.. amin amin yarabbal alamin..

    ReplyDelete