Tuesday, September 8, 2009

excited jahit manik baju

salam to all...

alhamdulillah siap da paper SEPoW hr ni..hopefully tak de byk correction..kalau ade correction bile lagi la nak start enjin tulis paper...huhuhu..dalam bz2 ni pn sempat lagi buat tutorial menjahit manik kat wana and fizah dgn azie sekali..excited ni nak jahitkan manik kat baju..azie da belikan manik kat aku colour silver and gold..kaler ni sesuai aku tepek kat baju adik aku...baju aku tak beli lagik manik...petang ni aku beli dgn azie..actually azie dtg lab aku nak bg manik tu and ajar aku jahit manik..tp terbalik plak aku yg ajar..huhuhu...tp azie ajar jugak nk jahit manik v..

aku plan nak jahit manik kat belah depan sb kat lengan mmg da upah..adik aku la punya keje pasai apa la dia p anta umah tukang jahit suh jahit manik sekali...nnt upah mesti mahal..padahal bukan susah sgt pn nak jahit..adehhh...tak pe la nk suh dia bayar...hihihi..pow adik 1st gaji.. :D

aku da draw aku nk jahit corak mana..aku buat as simple as possible...aku plan nk gabung antara sulam tangan and manik..bunga buat la dgn manik..batang2 aku sulam..daun pn manik gak kalau sulam lambat...anak bunga aku kait..apa rupa la agaknya kalau jadi ni ek...harap2 la cantik..da la kene buat 2 pasang...baju adik aku sekali...malasnye la..silap2 kang mak pn nak jugak...huhuhuhu...langsir aku tak siap agi...uwwaaaa....bila cam ni terasa lepas kawen nak jadi suri rumah...mesti seronok......aku boleh wt keje merapu...tp kene la cari laki kaya nak tampung idup aku dgn hobby mengarut aku ni sb aku da tak keje...ada sapa yg sudi menampung aku ke... :))

apa pn aku rasa happy sb akhirnya aku ada hobby yg berfaedah..satu hari mgkn ia boleh jadi sumber pendapatan yg menggalakkan..lg pn aku kn berangan2 nak bukak butik...one of the usaha sebelum impian jadi kenyataan...hikhikhik..mcm2 la aku punya impian ni...berangan nak dpt title dr suzila sabil la..(hikhik)...nak bukak butik lagi...macam la boleh tercapai semuakan...apa pn mak aku kata idup kita ni bermula dgn angan2..pas tu baru usaha dan pastu kalau allah izin jadilah kenyataan... :D mak kata lagi berangan tak kene bayar pn..so berangan la banyak2..mana tahu dr yg banyak ada 1 yg jd kenyataan.. moga semua impian aku tercapai...amin.. :d

No comments:

Post a Comment