Sunday, June 20, 2010

Assalamualaikum

Salam sejahtera kpd semua sahabat2 ku...

ALHAMDULILLAH bersyukurlah kita kpd ALLAH yg masih memberi kita nyawa dan masih lagi bernafas utk meneruskan kehidupan ini... sewaktu aku menulis blog ni sudah pn jam 12.21 mlm.. tp aku masih di lab menyiapkan slide presentation dan esok bgn awal utk pergi keje.. hr selasa insyallah masih umor aku pjg mock viva akan di adakan pd jam 8.30 mlm di lab case jb SE UTM skudai.. doakan aku ye kwn2 moga di beri kelapangan dan ketabahan..

YA ALLAH berilah aku kekuatan utk menempuhi hari esok dan hari2 mendatang.. realy sgt penat tp hny mampu bertawakal.. realy sgt takut utk present... tp gagahkan diri utk tempuh sebarang kemungkinan.. dgn tak cukup persediaan fizikal dan mental.. Hny pd MU aku serahkan segala urusan.. Moga esok aku mampu bgn dan bekerja dan refine balik slide utk selasa dan dan dan lagi..

jgn dipinta dimudahkan urusan tp mintalah ditabahkan hati menempuh dgaan.. jgn diminta kecilkan ujian tp mintalah dibesarkan iman (motivasi pagi IKIM.fm.. 7.15 pagi.. selamat mendengar ye kwn2.. mmg best..)

moga aku tabah dan meningkat setingkat keimanan r hari2 yg sebelum.. amin.. da selamat mlm semua.. moga dibuai mimpi2 yg indah... aku sayang kamu semua..

2 comments: