Thursday, June 18, 2009

IEEE PDF eXpress converter yg sgt memberi tekanan


skang ni da jam 12.37 pagi...da berhari2 aku tak balik and tido...hr ni aku sungguh2 tak bermaya dan penat..Ya Rabbi penatnye hanya ENGKAU yg tahu.. sebenarnya hr ni aku nak kene anta aku punya 1st international paper yg masuk kat IEEE.. se gah nama and conferencenye gah jugak la pengorbanan nak kene buat keje... di awalnya mmg aku wt paper tak susah.. niat aku buat hanya sekadar mencuba and nk dapatkan comment bg research aku tu okey..ye la kn rezeki tu ALLAH yg bagi dan urusan dia.. ALHMDULILLAH tanpa disangka2 paper tu accepted..kira aku sgt la lucky..tu la kan org kata bersusah2 dulu baru bersenang2 kemudian...oleh krn aku da senang2 dulu la ni aku kene la besusah hr ni..
ALHAMDULILLAH segala correction da settle and aku pn happy..tp...ada masalah plak nak upload guna standard IEEE pdf eXpress converter..da lebih dr 10 kali aku cuba...realy2 skang ni mata aku da tak bukak :(( mak tolong....aku tak tahu apa nak buat skang...adakah aku patut submit je yg da aku convert guna acrobat professional or aku kene tgg jugak IEEE support team reply email aku and aku delay utk hantar...aku pn tak pasti klu aku delay aku boleh anta lagi tak? Ya Rabb beri aku petunjuk...

No comments:

Post a Comment